Чорнобиль, це не лише згадка про трагедію, а й унікальні заповідні території, які приваблюють туристів

11 Березня 2021, 08:20
Новини ЧАЕС та зона відчуження Природно-заповідний фонд

Про це заявив перший заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Богдан Боруховський на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Культура. Медіа. Туризм».

«Світова практика показує, що природно-заповідний фонд має великий туристичний потенціал. Аби розширювати та розвивати заповідний фонд Міндовкілля планує збільшити території нацпарків до 15%. Наразі в Україні 77 природних парків, 52 з яких підпорядковані Міндовкіллю. Природно-заповідний фонд, це 7 % площі України. Для прикладу, нова Адміністрація Білого Дому планує до 2030 року віддати 30 % території США під природно-заповідний фонд», - зазначив Богдан Боруховський.

Важливим для Міндовкілля є розвиток зони відчуження. Тут розташовано найбільший в Україні Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник. Він є прекрасним майданчиком для розвитку науки та туризму.

Чорнобиль унікальне місце пам’яті про трагедію, що торкнулася багатьох українців. Проте Україна змінюється і змінюється Чорнобиль. І щороку на ці зміни приїжджають подивитися десятки тисяч туристів.

Богдан Боруховський повідомив, що цього року світ побачив новий бренд Чорнобилю, який сприятиме його популяризації не лише в Україні, а й за її межами.

«Щороку у Чорнобиль приїжджають десятки тисяч туристів. І якщо у 2019 році це були переважно іноземці, то у 2020 році, через пандемію COVID19, 90 % її відвідувачів – українці. Ми впевнені, що Чорнобиль має нести не лише спогади про страшну катастрофу. Він стане туристичним магнітом з місцями пам’яті та сили, де природа демонструє свою перемогу над людською помилкою», - заявив Богдан Боруховський.

Варто додати, що Чорнобиль є частиною проєкту, що реалізується за підтримки Офісу Президента України – «Магніти України».

 

Довідково:

 

Бренд Чорнобилю створено креативною агенцією «Banda» за підтримки Офісу Президента України, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державного агентства з управління зоною відчуження та Державного агентства розвитку туризму.

Основою для логотипу стала форма поверхні реактора, з якого все почалося. Із кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Не вічний логотип показує, яким людство побачить Чорнобиль через 20, 30 років, аж поки він не зникне у 2064 році. Це рік, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації.

За темами