Кількість обізнаних споживачів збільшується з року в рік. Вони не вірять рекламним вигадкам, уважно вивчають склад продуктів, маркування, характеристики товарів чи приладів, дивляться передачі, читають публікації, що викривають недобросовісних виробників, і вже знають більшість оманливих маркетингових прийомів.
Дослідження, проведені на замовлення Єврокомісії у 2016 році, надали оцінку світовому ринку екологічної продукції у 4 200 млрд євро з часткою ЄС – 21%. З 2010 року цей ринок щорічно зростає на 4% і має найбільший потенціал до зростання.
Харчові продукти, будматеріали, побутова хімія, вироби для оздоблення оселі, косметика, туризм – усе це стало частиною світового екологічного тренду і вимагає відповідного ставлення до ведення бізнесу.