Пілотною стане міжнародна автомагістраль Київ-Чоп, щодо якої буде спроєктовано та реалізовано будівництво екодуків. Саме ця автомагістраль у післявоєнний період стане головною транспортною артерією, яка з’єднує Україну з ЄС. Тож впроваджувати європейські стандарти почнемо саме тут.
Для виконання цих цілей в Україні запускається новий проєкт “Інтеграція збереження біорізноманіття у попереднє планування лінійної транспортної інфраструктури в Україні”, який фінансуватиметься Глобальним екологічним фондом. Цей проєкт є частиною Комплексної програми розвитку зеленої транспортної інфраструктури (GRID IP), яку очолює Всесвітній фонд природи WWF у США.
Основні компоненти та етапи реалізації проєкту обговорив заступник Міністра з питань європейської інтеграції Євгеній Федоренко з головою Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики та природокористування Олегом Бондаренком, представниками Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, Державного агентства з відновлення та розвитку інфраструктури України, UNEP, WWF-US, WWF-Україна та іншими національними зацікавленими сторонами.
За словами заступника Міністра, цей проєкт стане прикладом для подальшого включення питань захисту довкілля в усі програми та плани інфраструктурної відбудови України.
“Партнерство з GEF дозволяє таким країнам як наша, вирішувати складні проблеми та працювати над досягненням міжнародних екологічних цілей. Адже за останні три десятиліття Глобальний екологічний фонд надав майже 25 мільярдів доларів США фінансування та мобілізував ще 138 мільярдів доларів на пріоритетні проєкти країн. Крім того, для нас важлива не лише фінансова чи експертна підтримка, але й переймання кращих практик збереження природи та біорізноманіття. Тож дякую всім партнерам за співпрацю, яка допомагає нам робити свою країну кращою навіть в умовах війни”, – наголосив Євгеній Федоренко.