Витяг з Закону України «Про звернення громадян»
Стаття 5 (витяг)
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні “гарячі лінії” та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Як звернутись
на поштову адресу: | вул. Митрополита Василя Липківського, 35,м. Київ, 03035 |
на електронну адресу: | [email protected] |
на телефон | (044) 206-33-02 |
Увага! Звернення не приймається до розгляду, якщо:
- звернення оформлено з порушенням ст. 5 Закону України “Про звернення громадян”;
- звернення містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі;
- звернення надіслані в доменній зоні .RU.