Реформа системи управління відходами набирає обертів, відтак підприємства активно оформлюють дозвільні документи для роботи у цьому секторі.
Щоб цей шлях був простим та зрозумілим, Міндовкілля запровадило додатковий канал комунікації – чат підтримки в Telegram https://t.me/EcoSystemOnline.
Тут вже користувачі ставлять свої запитання та отримують на них відповіді, обмінюються думками та мають можливість переглянути відеоінструкції та графічні матеріали.
“Із самого початку ми створювали цей телеграм-чат як інструмент технічної підтримки для користувачів ЕкоСистеми. Однак наразі із впровадження реформи управління відходами, більшість питань у ньому стосується саме цієї сфери. Бізнес цікавить як подати декларацію про відходи, отримати дозвіл на проведення операцій з оброблення відходів, вести облік тощо. Звичайно команда ЕкоСистеми відстежує усі запити користувачів. Ми оперативно реагуємо на технічні проблеми, надаємо роз’яснення щодо функціоналу системи та збираємо пропозиції по покращенню наших сервісів і послуг”, – розповіла директорка Департаменту цифрової трансформації, електронних публічних послуг та управління відходами Міндовкілля Євгенія Попович.
Іншим інструментом постійного діалогу є щотижневі тренінги Міндовкілля – як користуватися тією чи іншою онлайн послугою на ЕкоСистемі, а також щодо роз’яснення окремих положень нового законодавства. Тренінги проводитимуться щосереди за тематикою, яку самі обирають користувачі. Для цього у телеграм-чаті вже створено відповідні опитувальники. Наразі триває “голосування” щодо навчання, яке відбудеться 24 січня.
“Такий діалог та взаємодія вже показали свою ефективність. Понад 90% учасників відзначають важливість комунікації і оперативного отримання інформації. Адже успішність реалізації реформи управління відходами залежить не лише від держави, але від усіх її стейкхолдерів, і зокрема від учасників ринку та їх готовності сприймати і впроваджувати зміни”, – відзначила Євгенія Попович.